Nu-l ratați! Micul dejun vă asigură o viață sănătoasă

151
Nu-l ratați! Micul dejun vă asigură o viață sănătoasă - micdejunjpg2-1664475988.jpg
Specialiștii spun mereu că un mic dejun sănătos nu se referă la mesele rapide pe care puteți lua dimineața, pe fugă. De fapt, servirea micului dejun trebuie făcută într-un fel anume. Ca urmare, este indicat să vă aflați în bucătărie și să dedicați cel puțin 15 minute acestei mese, timp în care să nu faceți nimic altceva. În acest fel, organismul vostru va primi nutrienții după care tânjește, iar voi veți avea suficientă energie pentru a face față noii zile. Ca să serviți un mic dejun complet, este important să consumați surse de carbohidrați, grăsimi și proteine în proporții adecvate. În funcție de aportul vostru caloric actual, este indicat să adăugați sau să scoateți surse de calorii din meniul pentru micul dejun. De exemplu, dacă acum consumați 1.800 calorii pe zi, 450 dintre acestea ar trebui ingerate la prima masă a zilei. Dacă obișnuiți să consumați 2.000 calorii pe zi, micul dejun ar trebui să vă ofere circa 550 calorii. Nu uitați nici să serviți produse lactate, cereale și fructe la micul dejun. Evitați, însă, produsele de patiserie, cafeaua și zahărul, dar beți sucuri naturale sau ceaiuri din plante. De exemplu, cu ajutorul unui mic dejun cu kiwi, suc de portocale și pâine integrală, puteți obține o cantitate semnificativă de energie și suficienți carbohidrați. Totodată, vă veți simți suficient de sătui pentru a rezista mai multe ore fără a mânca, pentru că fructele conțin multe fibre și vă oferă proprietăți diuretice, astfel încât să evitați retenția de apă. Aveți nevoie de o cană de lapte degresat, două portocale, două felii de pâine integrală și două linguri de marmeladă, plus două kiwi. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3041 secunde