Protecția Consumatorilor, cu ochii pe comercianții care promit reduceri

501
Protecția Consumatorilor, cu ochii pe comercianții care promit reduceri - anpc-proiect-de-ordin-1680631326.jpg

Articole de la același autor

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a trimis spre dezbatere publică un proiect de ordin care prevede ca, de acum înainte, comercianților care au programe de fidelizare să nu li se mai permită afișarea prețurilor reduse pentru clienții recurenți cu un font mai mare decât cel de la prețul inițial.

Proiectul de la ANPC fixează condițiile de informare corectă și neechivocă referitoare la afișarea prețurilor produselor comercializate prin vânzare directă sau la distanță, prin utilizarea sau prin intermediul cardurilor de fidelitate sau altor instrumente de fidelizare a consumatorilor emise de către operatorii economici, pentru a face mai ușoară clasificarea prețurilor.

Comercianții vor avea, acum, această nouă regulă pentru afișarea prețurilor produselor privind vânzările pe baza cardurilor de fidelitate. Ca principală regulă comună, prețurile trebuie afișate la vizibilitate, lângă produs sau direct pe el.

Potrivit noului proiect de ordin de la ANPC, privitor la vânzările directe, anume în magazine, comercianții vor avea obligația să afișeze, prin aplicarea pe produs sau în imediata apropiere a lui, prețul cel mai crescut, indiferent dacă apare și prețul rezultat în urma folosirii cardului de fidelitate sau a altor mjloace. Se vor folosi pentru toate prețurile aceleași caracteristici, anume fontul, dimensiunea, culoarea și așa mai departe. Regula trebuie pusă în practică de către comercianți și în vânzările online. Foarte important este și faptul că, pe viitor, comercianții nu vor mai avea voie să solicite și să utilizeze cardurile de fidelitate sau alte mijloace de fidelizare a consumatorului, dacă acest lucru nu aduce niciun avantaj clienților.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.2587 secunde