Proiect / Academia Națională de Fotbal și European Club Association încep o colaborare în educație
166
Articole de la același autor
Rugby / „Ghindele”, într-un nou stagiu de pregătire, la Izvorani. Urmează apoi turneul de la Montpellier
17 Februarie 2023
Sporturi de iarnă / Argint și bronz pentru sănierii români, la Cupa Naţiunilor de la St. Moritz
17 Februarie 2023
Incident la Sala Sporturilor / Andrei Talpeş: „DJST Constanţa sabotează desfăşurarea turneului Final 8 al Cupei României”
13 Februarie 2023
Cursul de Marketing și comunicare pentru cluburile profesioniste, care a avut loc luna aceasta, a fost realizat printr-un parteneriat între Academia Națională de Fotbal (ANF) și European Club Association (ECA) și pune bazele unei colaborări de durată pentru pentru creșterea calității educaționale a cluburilor din România, informează Federaâia Română de Fotbal.
Cursul a cuprins șase sesiuni de formare, având ca teme tendințele din social media, storytellingul în fotbal, relația dintre club și comunitate, procesele de branding și rebranding și planificarea strategiilor de comunicare. Participanții au venit din rândul cluburilor din primele trei ligi, din fotbalul feminin și angajaților FRF.
Printre speakerii invitați să conducă sesiuni de curs au fost specialiși în branding și comunicare din România - Simona Oțel, din partea clubului de baschet U BT Cluj-Napoca, și Lorand Balint, directorul agenției din România a Publicis Sports and Entertainment -, dar prin colaborarea cu ECA, și reprezentanți ai unor cluburi de renume din Europa.
Ann Park și Alan White au vorbit despre legătura dintre club și comunitate în cazul echipei scoțiene Heart of Midlothian, înființată în 1874, Michal Bykec, din partea Slaviei Praga, a condus o discuție despre cum arată brandingul unui club în practică, iar Érica da Mata, din partea Federației Portugheze de Fotbal, a avut o prezentare pe tema optimizării experienței fanilor prin planificarea strategică din domeniul comunicării.
Prin colaborarea cu ECA, Academia Națională de Fotbal oferă cluburilor din România oportunitatea de a-și crea o rețea de expertiză la nivel internațional și de a colabora cu echipe de tradiție din Europa pentru a-și îmbunătăți practicile de la propriile cluburi.
De cealaltă parte, unul dintre obiectivele portofoliului de servicii oferite de ECA este să împărtășească practici utile și cunoștințe cu cluburile de fotbal și să ofere perspective unice pe care să le folosească în gestionarea provocărilor din prezent. Pentru a atinge acest obiectiv, ECA lucrează îndeaproape cu experți din industria fotbalistică proveniți din toată lumea, precum și cu lideri din acest domeniu.
Cursul a cuprins șase sesiuni de formare, având ca teme tendințele din social media, storytellingul în fotbal, relația dintre club și comunitate, procesele de branding și rebranding și planificarea strategiilor de comunicare. Participanții au venit din rândul cluburilor din primele trei ligi, din fotbalul feminin și angajaților FRF.
Printre speakerii invitați să conducă sesiuni de curs au fost specialiși în branding și comunicare din România - Simona Oțel, din partea clubului de baschet U BT Cluj-Napoca, și Lorand Balint, directorul agenției din România a Publicis Sports and Entertainment -, dar prin colaborarea cu ECA, și reprezentanți ai unor cluburi de renume din Europa.
Ann Park și Alan White au vorbit despre legătura dintre club și comunitate în cazul echipei scoțiene Heart of Midlothian, înființată în 1874, Michal Bykec, din partea Slaviei Praga, a condus o discuție despre cum arată brandingul unui club în practică, iar Érica da Mata, din partea Federației Portugheze de Fotbal, a avut o prezentare pe tema optimizării experienței fanilor prin planificarea strategică din domeniul comunicării.
Prin colaborarea cu ECA, Academia Națională de Fotbal oferă cluburilor din România oportunitatea de a-și crea o rețea de expertiză la nivel internațional și de a colabora cu echipe de tradiție din Europa pentru a-și îmbunătăți practicile de la propriile cluburi.
De cealaltă parte, unul dintre obiectivele portofoliului de servicii oferite de ECA este să împărtășească practici utile și cunoștințe cu cluburile de fotbal și să ofere perspective unice pe care să le folosească în gestionarea provocărilor din prezent. Pentru a atinge acest obiectiv, ECA lucrează îndeaproape cu experți din industria fotbalistică proveniți din toată lumea, precum și cu lideri din acest domeniu.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 27 Februarie 2023
Duminică, 26 Februarie 2023
Vineri, 24 Februarie 2023
Vineri, 24 Februarie 2023
Joi, 23 Februarie 2023
Joi, 23 Februarie 2023
Joi, 23 Februarie 2023
Miercuri, 22 Februarie 2023
Miercuri, 22 Februarie 2023
Vineri, 17 Februarie 2023