La Liceul ”Ovidius” este în lucru un ghid pentru integrarea antreprenoriatului social în viaţa şcolii şi a comunităţii
213
Articole de la același autor
În perioada 2 – 5 mai 2023, 11 elevi şi doi profesori ai
Liceului Teoretic “Ovidius” au participat la activităţile dedicate finalizării
proiectului Erasmus+ “Make Sense – Social Entrepreneurship in School Education”,
în Arezzo, Italia.
Proiectul “Make Sense” este un parteneriat între Liceul Teoretic “Ovidius”, Constanţa, România, EULAB Consulting, Italia, Liceul “Francesco Redi”, Liceul “Vittoria Colonna şi Fondazione Monnalisa din Arezzo, Italia, Celje Gymnasium Centre, Celje, Slovenia, Malone Integrated College şi GEMS, Belfast, Irlanda de Nord.
Scopul acestui proiect este de a realiza un ghid care să sprijine instituţiile de învăţământ, elevii şi profesorii în demersul lor de integrare a noţiunilor şi acţiunilor specifice antreprenoriatului social în viaţa şcolii şi a comunităţii.
Elevii şi profesorii Liceului Teoretic “Ovidius” au vorbit despre rezultatele iniţiativelor lor de includere a antreprenoriatului social în viaţa şcolii. Cei 11 elevi ovidişti participanţi la activităţile din Arezzo au prezentat colegilor lor italieni, sloveni şi irlandezi proiectele de antreprenoriat social pe care le-au proiectat şi implementat pe parcursul acestui an şcolar în liceu. La rândul lor, colegii lor italieni, sloveni şi irlandezi au împărtăşit din experienţele lor privind includerea antreprenoriatului social în viaţa şcolilor şi a comunităţilor lor.
Gazdele acestei întâlniri de proiect au facilitat interacţiunea dintre elevii participanţi şi iniţiativele antreprenoriale locale şi naţionale din Italia. Aceste interacţiuni au demonstrat atât celor implicaţi în dezvoltarea proiectului “Make Sense” cât şi celorlalţi invitaţi utilitatea şi necesitatea integrării antreprenoriatului social în parcursul educaţional al elevilor.
Proiectul “Make Sense” este un parteneriat între Liceul Teoretic “Ovidius”, Constanţa, România, EULAB Consulting, Italia, Liceul “Francesco Redi”, Liceul “Vittoria Colonna şi Fondazione Monnalisa din Arezzo, Italia, Celje Gymnasium Centre, Celje, Slovenia, Malone Integrated College şi GEMS, Belfast, Irlanda de Nord.
Scopul acestui proiect este de a realiza un ghid care să sprijine instituţiile de învăţământ, elevii şi profesorii în demersul lor de integrare a noţiunilor şi acţiunilor specifice antreprenoriatului social în viaţa şcolii şi a comunităţii.
Elevii şi profesorii Liceului Teoretic “Ovidius” au vorbit despre rezultatele iniţiativelor lor de includere a antreprenoriatului social în viaţa şcolii. Cei 11 elevi ovidişti participanţi la activităţile din Arezzo au prezentat colegilor lor italieni, sloveni şi irlandezi proiectele de antreprenoriat social pe care le-au proiectat şi implementat pe parcursul acestui an şcolar în liceu. La rândul lor, colegii lor italieni, sloveni şi irlandezi au împărtăşit din experienţele lor privind includerea antreprenoriatului social în viaţa şcolilor şi a comunităţilor lor.
Gazdele acestei întâlniri de proiect au facilitat interacţiunea dintre elevii participanţi şi iniţiativele antreprenoriale locale şi naţionale din Italia. Aceste interacţiuni au demonstrat atât celor implicaţi în dezvoltarea proiectului “Make Sense” cât şi celorlalţi invitaţi utilitatea şi necesitatea integrării antreprenoriatului social în parcursul educaţional al elevilor.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Duminică, 14 Mai 2023
Duminică, 07 Mai 2023
Joi, 04 Mai 2023
Miercuri, 12 Aprilie 2023
Luni, 03 Aprilie 2023
Duminică, 12 Martie 2023
Duminică, 12 Martie 2023
Joi, 09 Martie 2023