Patru radare model Solid State, achiziţionate de Autoritatea Navală Română
299
Articole de la același autor
Documentar CFR Infrastructură. Prima Gară din Constanţa, sursă permanentă de accidente
27 Octombrie 2023
„Biblioteca din Gară”, un proiect iniţiat de SRCF Constanţa pentru cei care aşteaptă în staţie sau călătoresc cu trenul
08 Decembrie 2023
CCINA Constanţa: Inimile generoase îşi dau întâlnire la „Gala brazilor de Crăciun”
10 Decembrie 2023
CFR Infrastructură Constanţa: Expoziţie de arte vizuale, organizată de personalul instituţiei
05 Decembrie 2023
Moş Crăciun vine cu tolba plină de cadouri pentru copiii navigatorilor
04 Decembrie 2023
Derulat de Autoritatea Navală Română, proiectul „Sistem de informare şi management al traficului maritim costier RO-VTMIS” a ajuns la final.
În cadrul acestui proiect extrem de important ce vizează siguranţa navigaţiei, au fost achiziţionate o serie de echipamente de ultimă generaţie:
- patru radare model Solid State fără magnetron ce ajută la monitorizarea traficului maritim şi care permit detecţia şi urmărirea navelor pe o rază de minimum 12 mile marine;
- senzori meteo pentru cunoaşterea cât mai exactă a situaţiei meteorologice din zonele de interes maxim;
- componente de comunicaţii de voce cu navele cu funcţionalităţi DSC de-a lungul coastei;
- servere VTMIS cu rol de colectare şi integrare a datelor AIS, a imaginii radar, a imaginii video şi a informaţiilor meteo pentru afişarea lor pe consola ECDIS şi pentru stocarea tuturor datelor de trafic şi voce în vederea reconstituirii situaţiilor de trafic dintr-o anumită perioadă;
- modul de SAR-Poluare, care are atât o componentă de căutare şi salvare, cât şi una de răspuns în cazul unei poluări.
„În domeniul siguranţei vieţii omeneşti pe mare şi a protecţiei mediului marin, la nivelul statelor membre UE care au porturi maritime, acolo unde traficul navelor maritime impune, s-a hotărât crearea unui sistem de management al traficului navelor. Acest sistem trebuie să menţină condiţii de siguranţă pentru navă şi echipaj, condiţii de protecţie pentru porturi, infrastructura acestora, a apelor naţionale şi a zonei costiere”, au transmis reprezentanţii ANR.
În cadrul acestui proiect extrem de important ce vizează siguranţa navigaţiei, au fost achiziţionate o serie de echipamente de ultimă generaţie:
- patru radare model Solid State fără magnetron ce ajută la monitorizarea traficului maritim şi care permit detecţia şi urmărirea navelor pe o rază de minimum 12 mile marine;
- senzori meteo pentru cunoaşterea cât mai exactă a situaţiei meteorologice din zonele de interes maxim;
- componente de comunicaţii de voce cu navele cu funcţionalităţi DSC de-a lungul coastei;
- servere VTMIS cu rol de colectare şi integrare a datelor AIS, a imaginii radar, a imaginii video şi a informaţiilor meteo pentru afişarea lor pe consola ECDIS şi pentru stocarea tuturor datelor de trafic şi voce în vederea reconstituirii situaţiilor de trafic dintr-o anumită perioadă;
- modul de SAR-Poluare, care are atât o componentă de căutare şi salvare, cât şi una de răspuns în cazul unei poluări.
„În domeniul siguranţei vieţii omeneşti pe mare şi a protecţiei mediului marin, la nivelul statelor membre UE care au porturi maritime, acolo unde traficul navelor maritime impune, s-a hotărât crearea unui sistem de management al traficului navelor. Acest sistem trebuie să menţină condiţii de siguranţă pentru navă şi echipaj, condiţii de protecţie pentru porturi, infrastructura acestora, a apelor naţionale şi a zonei costiere”, au transmis reprezentanţii ANR.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 20 Noiembrie 2023
Joi, 16 Noiembrie 2023
Luni, 13 Noiembrie 2023
Sâmbătă, 11 Noiembrie 2023
Joi, 09 Noiembrie 2023
Luni, 23 Octombrie 2023
Marţi, 10 Octombrie 2023
Marţi, 03 Octombrie 2023
Marţi, 03 Octombrie 2023