România va fi promovată anul acesta la 16 târguri naţionale şi internaţionale de turism

466
România va fi promovată anul acesta la 16 târguri naţionale şi internaţionale de turism - targturismromania-1706002119.jpg

Articole de la același autor

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) va fi prezent, în acest an, la 16 târguri naţionale şi internaţionale de turism. Pavilionul naţional, în cadrul căruia vor putea fi prezenţi reprezentanţi ai asociaţiilor, federaţiilor şi organizaţiilor de profil, ai Organizaţiilor de Management al Destinaţiei, precum şi operatori economici, va promova destinaţia turistică România pe fiecare piaţă ţintă şi va oferi, astfel, o importantă platformă de întâlniri pentru profesioniştii din domeniu, facilitând, totodată, şi contactul cu publicul pasionat de călătorii.

Potrivit reprezentanților ministerului, lista evenimentelor a fost întocmită în colaborare cu membrii Consiliului Consultativ al Turismului şi a fost aprobată prin OMEAT nr. 1507/20.12.2023.

Primul târg internaţional de turism din 2024, la care MEAT va fi prezent cu pavilion naţional, este FITUR – Madrid, Spania, care se va desfăşura între 24 şi 28 ianuarie. Această manifestare expoziţională este dedicată profesioniştilor din domeniul turismului, fiind cel mai important târg de profil pentru pieţele ibero-americane. În acelaşi timp, respectiv în perioada 25-28 ianuarie, România va fi promovată şi la Les Thermalies din Paris, Franţa, evenimentul fiind specializat în tratamente balneare. În continuare, MEAT va participa la BIT Milano (5-6 februarie), cel mi mare târg de turism din Italia, dedicat atât specialiştilor, cât şi publicului larg.

Tot în prima jumătate a anului, România va fi promovată la Tour & Travel Expo, manifestare expoziţională organizată în perioada 15-18 februarie, la Chişinău. Ulterior, MEAT va fi alături de co-expozanţii săi, între 14-17 martie, la ITB Berlin, considerat a fi cel mai important eveniment de profil din lume. Concomitent, România va aduce în prim-plan cele mai interesante oferte şi atracţii locale la Ferien Messe din Viena, Austria (14-17 martie), dar şi la Salon Mondial du Tourisme din Paris, Franţa (14-17 martie). Pe listă aprobată a târgurilor se află şi IMTM din Tel Aviv, Israel (3-4 aprilie), precum şi IMEX Frankfurt, Germania (14-16 mai).

Târgul de Turism al României va avea loc în perioada 15-18 februarie

O noutate, pentru anul 2024, este includerea pe listă a două manifestări expoziţionale de profil din afara Europei. Primul este KITF din Almaty, Kazakhstan (24-26 aprilie), târg internaţional de turism la care MEAT participă în premieră şi care, conform datelor consultate, oferă o platformă extinsă pentru industria de turism din întreaga regiune a Asiei Centrale. Mai mult, în scopul creşterii vizibilităţii României pe piaţa globală, va fi organizat un pavilion naţional şi la ITB China, evenimentul fiind desfăşurat la Shanghai, în perioada 24-27 mai. Pe plan local, MEAT va fi prezent la ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României (15-18 februarie).

În a doua jumătate a anului, MEAT va continua promovarea turistică a României la TTG Experience din Rimini, Italia (9-11 octombrie), recunoscut ca fiind cel mai mare târg B2B din industria turismului din Italia. În perspectiva consolidării parteneriatelor turistice, MEAT va fi prezent cu pavilion naţional la WTM Londra, UK, eveniment desfăşurat în perioada 4-6 noiembrie, dar şi la IBTM Barcelona, Spania, cea mai importantă manifestare expoziţională din domeniul MICE, organizată între 19-21 noiembrie. Ultimul târg de turism al anului 2024 este Tour and Travel din Varşovia, Polonia (21-23 noiembrie), evenimentul fiind dedicat publicului larg.

Operatorii economici interesaţi să fie alături de MEAT la târgurile internaţionale de turism pot beneficia, prin intermediul unei schemei de minimis aprobate prin OMAT nr. 330/20.01.2023, de decontarea a 50% din cheltuielile transportului extern, însă fără a depăşi echivalentul a 500 euro, şi a 50% din cheltuielile aferente primei nopţi de cazare, în ambele cazuri pentru câte un reprezentant/expozant. Mai mult, instituţia acoperă, în proporţie de 100%, cheltuielile aferente taxei de participare, închirierea spaţiului la stand de la organizatori, precum şi personalizarea, amenajarea şi decorarea standului, în limita a 3 mp/expozant.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 0.8773 secunde