Schimburi comerciale / România a autorizat intrarea a 30 de nave din porturile ucrainene de la Dunăre
391
Articole de la același autor
Remember / Linia ferată Canara, legătura între Portul Constanța și cariera de piatră de la Ovidiu
04 August 2023
Acţiune de nota 10, la Şantierul Naval Constanţa. Au văzut ce înseamnă marinăria, la bordul navei Histria Tiger!
01 August 2023
CCINA Constanţa, reprezentant al comunităţii de afaceri la cea de-a doua ediţie a Key Leader Engagement
31 Iulie 2023
Se anunţă apocalipsa în construcţii! Scumpiri, meseriaşi plecaţi în străinătate, proiecte blocate
27 Iulie 2023
30 de nave care aşteptau să intre în România din porturile ucrainene de la Dunăre au primit acces să treacă, joi, 3 august, şi vineri, 4 august, prin vamă, semn că schimburile comerciale nu s-au oprit în pofida atacurilor ruseşti asupra porturilor ucrainene.
Traficul pe Dunăre este ultima rută prin care Ucraina poată să îşi exporte cerealele pe calea apelor, după ce Rusia a introdus, luna trecută, o blocadă de facto asupra porturilor ucrainene de la Marea Neagră.
Înainte ca Rusia să se retragă din acordul privind coridorul din Marea Neagră, porturile de la Dunăre erau responsabile pentru aproximativ un sfert din exporturile de cereale ale Ucrainei. Cerealele sunt încărcate pe barje care ulterior trec prin apele teritoriale ale României până în Portul Constanţa.
Atât Dunărea, cât şi gurile de vărsare ale fluviului sunt aglomerate cu nave care încearcă să ajungă şi să iasă din porturile ucrainene.
În lunile mai şi iunie, Administraţia Fluvială a Dunării de Jos a autorizat un număr record de nave care au venit din porturile interioare ale Ucrainei - peste 477 de nave pe lună!
Traficul pe Dunăre este ultima rută prin care Ucraina poată să îşi exporte cerealele pe calea apelor, după ce Rusia a introdus, luna trecută, o blocadă de facto asupra porturilor ucrainene de la Marea Neagră.
Înainte ca Rusia să se retragă din acordul privind coridorul din Marea Neagră, porturile de la Dunăre erau responsabile pentru aproximativ un sfert din exporturile de cereale ale Ucrainei. Cerealele sunt încărcate pe barje care ulterior trec prin apele teritoriale ale României până în Portul Constanţa.
Atât Dunărea, cât şi gurile de vărsare ale fluviului sunt aglomerate cu nave care încearcă să ajungă şi să iasă din porturile ucrainene.
În lunile mai şi iunie, Administraţia Fluvială a Dunării de Jos a autorizat un număr record de nave care au venit din porturile interioare ale Ucrainei - peste 477 de nave pe lună!
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 27 Iulie 2023
Marţi, 27 Iunie 2023
Duminică, 25 Iunie 2023
Marţi, 06 Iunie 2023
Joi, 01 Iunie 2023
Miercuri, 31 Mai 2023
Vineri, 07 Iulie 2023