Ce taxe se achită pentru obținerea documentelor aflate în arhivele Primăriei

227
Ce taxe se achită pentru obținerea documentelor aflate în arhivele Primăriei - spit-taxe-arhive-1708525901.jpg

Articole de la același autor

Reprezentanții Serviciului Public de Impozite și Taxe (SPIT) Constanța informează cetățenii care sunt taxele pentru obținerea documentelor aflate în arhivele Direcțiilor din cadrul Primăriei municipiului Constanța și ale SPIT Constanța, respectiv eliberarea în regim de urgență a unor documente.

Potrivit reprezentanților instituției, în primul rând, se plătește o taxă de căutare și transmitere documente, în valoare de 15 lei pe document. De asemenea, se achită taxa de eliberare a certificatului de stare materială, în valoare de 15 lei. Iar taxa de eliberare a actelor în regim de urgență este în valoare de 25 lei pe act. Aceasta constă în faptul că sunt disponibile 24 de ore pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscală sau a documentelor existente în arhiva instituției și 15 zile pentru informațiile care necesită formularea unui răspuns.

Taxele enumerate mai sus pot fi achitate utilizând una dintre modalitățile de plată puse la dispoziție de instituție și pot fi consultate pe site-ul instituției, la secțiunea Servicii online/Modalități de plată. De asemenea, taxele pot fi plătite și prin virament bancar în contul RO46TREZ23121360206XXXXX, beneficiar Primăria municipiului Constanța, cod fiscal 4785631.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 2.2803 secunde