Ce taxe se achită pentru obținerea documentelor aflate în arhivele Primăriei
227
Articole de la același autor
Bazarul "Gorbaciov", ultimul bastion al mărfurilor negociate din Constanţa, urmează să fie demolat
07 Februarie 2024
Cartierul Henri Coandă va fi relocat! Locuitorii, mutați în zona Palas
16 Februarie 2024
Centrul Neuropsihiatric din Techirghiol, închis sau în reparații? Zeci de bolnavi au fost relocați
30 Ianuarie 2024
Constanţa se pregăteşte pentru Bobotează! "Este marea minune cu care își începe Iisus Hristos activitatea de propovăduire a neamului ceresc"
04 Ianuarie 2024
Reprezentanții Serviciului Public de Impozite și Taxe (SPIT) Constanța informează cetățenii care sunt taxele pentru obținerea documentelor aflate în arhivele Direcțiilor din cadrul Primăriei municipiului Constanța și ale SPIT Constanța, respectiv eliberarea în regim de urgență a unor documente.
Potrivit reprezentanților instituției, în primul rând, se plătește o taxă de căutare și transmitere documente, în valoare de 15 lei pe document. De asemenea, se achită taxa de eliberare a certificatului de stare materială, în valoare de 15 lei. Iar taxa de eliberare a actelor în regim de urgență este în valoare de 25 lei pe act. Aceasta constă în faptul că sunt disponibile 24 de ore pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscală sau a documentelor existente în arhiva instituției și 15 zile pentru informațiile care necesită formularea unui răspuns.
Taxele enumerate mai sus pot fi achitate utilizând una dintre modalitățile de plată puse la dispoziție de instituție și pot fi consultate pe site-ul instituției, la secțiunea Servicii online/Modalități de plată. De asemenea, taxele pot fi plătite și prin virament bancar în contul RO46TREZ23121360206XXXXX, beneficiar Primăria municipiului Constanța, cod fiscal 4785631.
Potrivit reprezentanților instituției, în primul rând, se plătește o taxă de căutare și transmitere documente, în valoare de 15 lei pe document. De asemenea, se achită taxa de eliberare a certificatului de stare materială, în valoare de 15 lei. Iar taxa de eliberare a actelor în regim de urgență este în valoare de 25 lei pe act. Aceasta constă în faptul că sunt disponibile 24 de ore pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscală sau a documentelor existente în arhiva instituției și 15 zile pentru informațiile care necesită formularea unui răspuns.
Taxele enumerate mai sus pot fi achitate utilizând una dintre modalitățile de plată puse la dispoziție de instituție și pot fi consultate pe site-ul instituției, la secțiunea Servicii online/Modalități de plată. De asemenea, taxele pot fi plătite și prin virament bancar în contul RO46TREZ23121360206XXXXX, beneficiar Primăria municipiului Constanța, cod fiscal 4785631.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 23 Ianuarie 2024
Joi, 04 Ianuarie 2024
Sâmbătă, 17 Februarie 2024
Joi, 15 Februarie 2024
Miercuri, 24 Ianuarie 2024
Marţi, 16 Ianuarie 2024
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
Marţi, 16 Ianuarie 2024
Miercuri, 10 Ianuarie 2024