Ce trebuie făcut pentru a proteja cu parolă un document "doc"
Articole de la același autor
Proiectul "Soli" / Radarul Google al gesturilor permite interacțiunea cu lumea virtuală la un nou nivel
01 Iunie 2015
Cine mai are nevoie de școală? Google te învață orice! Chiar și cum să îți construiești propriile aplicații
29 Mai 2015
Televizor în loc de tapet. LG a prezentat un nou produs
08 Iunie 2015
Yahoo va închide serviciul de hărți
05 Iunie 2015
În graba după informații este bine să ai grijă ce lași la îndemâna oricui așa că un pic de extra-securitate poate să facă diferența dintre o catastrofă și un somn liniștit.
Vă prezentăm una dintre cele mai simple modalități prin care puteți să vă protejați informațiile "sensibile" de ochii curioși ai colegilor de la birou. Suita Office permite atât pentru Excel, cât și pentru Word adăugarea unei parole atunci când salvați documentul.
Tot ce aveți de făcut este ca după ce ați terminat de scris să folosiți funcția "save as" iar în fereastra deschisă să selectați butonul "tools". În drop-down menu, în cazul documentelor de tip "Word", o opțiune denumită "security options". Odată selectată aceasta vă va permite introducerea unei parole pentru documentul creat. Acesta trebuie salvat cu extensia ".doc" iar după finalizarea procesului, atunci când veți deschide din nou documentul, programul vă va cere să introduceți parola pentru a putea vizualiza și edita textul salvat. În acest fel puteți să vă asigurați că numai dumneavoastră și cei cărora le încredințați parola vor putea avea acces la conținutul documentului creat.
Vă prezentăm una dintre cele mai simple modalități prin care puteți să vă protejați informațiile "sensibile" de ochii curioși ai colegilor de la birou. Suita Office permite atât pentru Excel, cât și pentru Word adăugarea unei parole atunci când salvați documentul.
Tot ce aveți de făcut este ca după ce ați terminat de scris să folosiți funcția "save as" iar în fereastra deschisă să selectați butonul "tools". În drop-down menu, în cazul documentelor de tip "Word", o opțiune denumită "security options". Odată selectată aceasta vă va permite introducerea unei parole pentru documentul creat. Acesta trebuie salvat cu extensia ".doc" iar după finalizarea procesului, atunci când veți deschide din nou documentul, programul vă va cere să introduceți parola pentru a putea vizualiza și edita textul salvat. În acest fel puteți să vă asigurați că numai dumneavoastră și cei cărora le încredințați parola vor putea avea acces la conținutul documentului creat.
Comentează știrea
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 17 Iunie 2015
Miercuri, 17 Iunie 2015
Miercuri, 17 Iunie 2015
Marţi, 16 Iunie 2015
Luni, 15 Iunie 2015
Luni, 15 Iunie 2015
Vineri, 12 Iunie 2015
Vineri, 12 Iunie 2015
Vineri, 12 Iunie 2015