Campanie internațională de promovare a ofertei educaționale a Universității "Ovidius", în Turcia

93
Campanie internațională de promovare a ofertei educaționale a Universității

Articole de la același autor

Prima acțiune în cadrul campaniei „Be a student at Ovidius”, ce face parte din activitățile proiectului „Extinderea strategiei de internaționalizare și creșterea vizibilității Universității «Ovidius» prin acțiuni de promovare în plan internațional ca universitate multiculturală comprehensivă” (ESPERO), a avut loc la Liceul Mardin Fen Lisesi, din Turcia.

După cum informează prof. univ. dr. Cristina Duhnea, directorul proiectului, campania „Be a student at Ovidius” vizează promovarea ofertei educaționale a universității în rândul elevilor care studiază la diferite licee din străinătate, precum și prezentarea oportunităților de care aceștia vor beneficia, în calitate de studenți ai UOC.

„În perioada următoare, campania «Be a student at Ovidius» va continua și în alte țări, precum Maroc, Albania și Tunisia, unde ne vom întâlni cu viitori candidați internaționali la programele noastre de studii”, precizează prof. univ. dr. Cristina Duhnea.

Proiectul are o valoare totală de 311.500 lei și este unul dintre cele șapte proiecte ale universității constănțene, finanțate de Ministerul Educației prin Fondul de Dezvoltare Instituțională. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.6733 secunde