„Doctorialele Ovidiene” – prima ediție a sesiunii de comunicări științifice a doctoranzilor, la Universitatea „Ovidius” din Constanța

900
„Doctorialele Ovidiene” – prima ediție a sesiunii de comunicări științifice a doctoranzilor, la Universitatea „Ovidius” din Constanța - univ-ovidius-1-1697635335.jpg

Articole de la același autor

Institutul Studiilor Doctorale (ISD) din cadrul Universității Ovidius din Constanţa (UOC) organizează, în perioada 19-20 octombrie 2023, prima ediție a sesiunii de comunicări științifice a doctoranzilor – „Doctorialele Ovidiene”.

Evenimentul își propune să contribuie la dezvoltarea și dinamizarea comunității academice a doctoranzilor din școlile doctorale ale UOC și oferă participanților oportunitatea de a adresa întrebări și de a discuta elemente legate de tezele lor de doctorat, cât și de a explora aspecte generale ale procesului doctoral, precum: integrarea în comunitatea academică, diseminarea rezultatelor științifice, și modalitățile eficiente de îndrumare și colaborare.

„Manifestarea se va desfășura pe secțiuni interdisciplinare, acordând doctoranzilor posibilitatea de a participa la dezbateri în cadrul unor mese rotunde ce vizează aspecte cheie pentru evoluția lor în domeniul doctoral, printre care: „Care sunt strategiile optime pentru a publica în reviste bine cotate?”; „Ce impact are evaluarea formală asupra publicațiilor științifice? Dar evaluarea informală asupra constituirii rețelelor de cercetători?”; „Cum putem comunica rezultatele cercetării științifice într-un mod accesibil pentru un public extins?”; „Care este importanța mobilității internaționale în timpul studiilor doctorale?”; „Cum putem minimiza impedimentele generate de absența din țară pentru a valorifica pe deplin o perioadă de studiu în străinătate?”, precizează prof. univ. dr. habil. Monica Vlad, directorul ISD.

Totodată, prin intermediul sesiunii de comunicări științifice, doctoranzii au șansa de a-și expune rezultatele cercetărilor doctorale în fața colegilor, exersând, în acest sens, strategii de comunicare academică adaptate. De asemenea, aceștia au ocazia de a primi feedback din partea colegilor și a moderatorilor, contribuind, astfel, la îmbunătățirea competențelor lor în domeniul cercetării și prezentării, într-un context formativ cu multiple beneficii.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2885 secunde