Magazinul METRO din Constanţa, amendat de Protecţia Consumatorilor. Ce nereguli au fost descoperite
5021
Articole de la același autor
BREAKINGNEWS / Tânărul care a stat în comă aproape două luni, în Spitalul Judeţean Constanța, A DECEDAT!
25 Martie 2023
Un cetățean arab vrea să construiască o moschee la Timișoara. Muftiatul Cultului Musulman: "Este o situație îngrijorătoare pentru noi"
18 Martie 2023
RAJA a anunțat câștigătorii concursului "Apa este viaţă"
23 Martie 2023
Reguli noi pentru restaurante, patronii, obligați să schimbe meniurile. "S-a triplat grosimea"
19 Martie 2023
Preşcolarii au luat lecţii despre educaţia rutieră
20 Martie 2023
Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Constanța a desfășurat, zilele trecute, o acțiune de verificare la magazinul Metro din Constanța. Potrivit şefului CJPC, Ecaterina Scînteie, în urma controlului, au fost aplicate, pentru neregulile constatate, următoarele sancțiuni: amenzi contravenționale în valoare totală de 55.000 lei, un avertisment, propunerea încetării practicilor comerciale incorecte, respectiv acțiuni înșelătoare în raport cu principalele caracteristici ale produselor și prețul sau modul de calcul al prețului acestora ori existența unui avantaj specific al prețului.
Deficiențele întâlnite se referă la comercializarea de legume și fructe care aveau afișată, pe eticheta de preț, originea diferită de cea de pe etichetă, comercializarea de pește proaspăt, cu oferta de reducere a prețului de -40%, în limita stocului disponibil, fără a se menționa că produsele sunt în ultimele trei zile de valabilitate. În plus, acestea erau expuse între alte sortimente de pește, fără a fi depozitate într-un loc special, cu informarea consumatorilor, în acest sens. Totodată, nu s-a respectat regimul promoțiilor, existând diferențe de preț, între produsul de referință și pachetele aflate la comercializare. De asemenea, magazinul a folosit o vitrină congelator neigienizată, cu calea de rulare a geamului mobil cu depuneri de praf și grătarele murdare.
Deficiențele întâlnite se referă la comercializarea de legume și fructe care aveau afișată, pe eticheta de preț, originea diferită de cea de pe etichetă, comercializarea de pește proaspăt, cu oferta de reducere a prețului de -40%, în limita stocului disponibil, fără a se menționa că produsele sunt în ultimele trei zile de valabilitate. În plus, acestea erau expuse între alte sortimente de pește, fără a fi depozitate într-un loc special, cu informarea consumatorilor, în acest sens. Totodată, nu s-a respectat regimul promoțiilor, existând diferențe de preț, între produsul de referință și pachetele aflate la comercializare. De asemenea, magazinul a folosit o vitrină congelator neigienizată, cu calea de rulare a geamului mobil cu depuneri de praf și grătarele murdare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Restaurant din judeţul Constanţa închis de Protecţia Consumatorilor. Ce nereguli au fost descoperite
Vineri, 03 Martie 2023
Vineri, 12 Mai 2023
Vineri, 12 Mai 2023
Marţi, 02 Mai 2023
Marţi, 04 Aprilie 2023
Miercuri, 08 Martie 2023
Vineri, 12 Mai 2023
Marţi, 11 Aprilie 2023