Elevi ai Colegiului „Mihai Eminescu” din Constanța au editat broșura “Tulburări specifice de învățare”

523
1
Elevi ai Colegiului „Mihai Eminescu” din Constanța au editat broșura “Tulburări specifice de învățare” - brosuraeminescu-1674640262.jpg
Plecând de la moto-ul „Educația incluzivă nu este un moft, este o necesitate! CNME este o școală incluzivă!”, un grup de elevi ai Colegiului Național „Mihai Eminescu” (CNME) din Constanța au editat broșura „Tulburări specifice de învățare”, realizată în urma unei mobilități de tip job shadowing - Acțiunea Cheie 1 - Educație Școlară - Mobilitatea persoanelor în scopul învățării, nr. de referință proiect: 2021-1-RO01-KA121-SCH-000009622.

Broșura vine în sprijinul tuturor celor care lucrează cu elevii cu cerințe educaționale speciale și explică într-un mod cât mai simplu caracteristicile unor tulburări de învățare destul de des întâlnite. Partea inedită a acestei broșuri constă în faptul ca a fost, în întregime, realizată, editată și prelucrată de elevi.

Autorul broșurii este consilier școlar Corina Ciucă, din colectivul de redacție au făcut parte profesorii Teodora Ceti, Bianca-Virginia Ibadula, Elena Hanu, Lucreția Claudia Portase și Alina-Bianca Raftu, iar de tehnoredactare, coperta și graphic design s-au ocupat elevii Alexandru Nicolas Cazan, Francesco Strazzacappa, Eduard Andrei Gurgu.

Cele trei capitole ale broșurii de 51 de pagini cuprind informații despre: Tulburări ale limbajului citit-scris: dislexia, disgrafia, discalculia; Tulburarea de atenție ADHD și ADD; Autismul sau Tulburarea de Spectru Autist (TSA).

Broșura poate fi accesată AICI

Pagina a fost generata in 0.4279 secunde