Elevi ai Colegiului „Mihai Eminescu” din Constanța au editat broșura “Tulburări specifice de învățare”
Articole de la același autor
Târg de proiecte pe tema multiculturalității, la Școala din Castelu
27 Noiembrie 2022
”Brăduțul magic” al elevilor Școlii ”Grigore Moisil” din Năvodari, desemnat câștigător
18 Decembrie 2022
Doliu la Universitatea ”Ovidius”. S-a stins din viaţă un fost prorector
15 Decembrie 2022
Doliu în învățământul constănțean. S-a stins un fondator
09 Decembrie 2022
Plecând de la moto-ul „Educația incluzivă nu este un
moft, este o necesitate! CNME este o școală incluzivă!”, un grup de elevi ai
Colegiului Național „Mihai Eminescu” (CNME) din Constanța au editat broșura „Tulburări
specifice de învățare”, realizată în urma unei mobilități de tip job shadowing
- Acțiunea Cheie 1 - Educație Școlară - Mobilitatea persoanelor în scopul
învățării, nr. de referință proiect: 2021-1-RO01-KA121-SCH-000009622.
Broșura vine în sprijinul tuturor celor care lucrează cu elevii cu cerințe educaționale speciale și explică într-un mod cât mai simplu caracteristicile unor tulburări de învățare destul de des întâlnite. Partea inedită a acestei broșuri constă în faptul ca a fost, în întregime, realizată, editată și prelucrată de elevi.
Autorul broșurii este consilier școlar Corina Ciucă, din colectivul de redacție au făcut parte profesorii Teodora Ceti, Bianca-Virginia Ibadula, Elena Hanu, Lucreția Claudia Portase și Alina-Bianca Raftu, iar de tehnoredactare, coperta și graphic design s-au ocupat elevii Alexandru Nicolas Cazan, Francesco Strazzacappa, Eduard Andrei Gurgu.
Cele trei capitole ale broșurii de 51 de pagini cuprind informații despre: Tulburări ale limbajului citit-scris: dislexia, disgrafia, discalculia; Tulburarea de atenție ADHD și ADD; Autismul sau Tulburarea de Spectru Autist (TSA).
Broșura poate fi accesată AICI.
Broșura vine în sprijinul tuturor celor care lucrează cu elevii cu cerințe educaționale speciale și explică într-un mod cât mai simplu caracteristicile unor tulburări de învățare destul de des întâlnite. Partea inedită a acestei broșuri constă în faptul ca a fost, în întregime, realizată, editată și prelucrată de elevi.
Autorul broșurii este consilier școlar Corina Ciucă, din colectivul de redacție au făcut parte profesorii Teodora Ceti, Bianca-Virginia Ibadula, Elena Hanu, Lucreția Claudia Portase și Alina-Bianca Raftu, iar de tehnoredactare, coperta și graphic design s-au ocupat elevii Alexandru Nicolas Cazan, Francesco Strazzacappa, Eduard Andrei Gurgu.
Cele trei capitole ale broșurii de 51 de pagini cuprind informații despre: Tulburări ale limbajului citit-scris: dislexia, disgrafia, discalculia; Tulburarea de atenție ADHD și ADD; Autismul sau Tulburarea de Spectru Autist (TSA).
Broșura poate fi accesată AICI.
Articole pe aceeași temă
Vineri, 18 Noiembrie 2022
Luni, 14 Noiembrie 2022
Marţi, 01 Noiembrie 2022
Luni, 31 Octombrie 2022
Miercuri, 05 Octombrie 2022
Miercuri, 14 Septembrie 2022
Joi, 08 Septembrie 2022
Joi, 04 August 2022
Vineri, 17 Iunie 2022
Duminică, 30 Octombrie 2022