Învățământul american pune accent pe importanța intervențiilor timpurii, a formării profesorilor și a mentoratului
4748
Articole de la același autor
Arhiepiscopul Tomisului va merge să slujească acasă, la Dorna Arini
25 Ianuarie 2024
Teatrul ”Căluțul de Mare” deschide noul an cultural cu o avanpremieră pentru tineret
30 Decembrie 2023
Atelier de pictură, pentru elevii din Topalu, la Muzeul de Artă ”Dinu și Sevasta Vintilă”
21 Ianuarie 2024
Delegație din Cehia în vizită la Colegiul ”Mihai Eminescu”, o șansă pentru noi competențe
22 Ianuarie 2024
Atelier de pictură, pentru elevii din Topalu, la Muzeul de Artă ”Dinu și Sevasta Vintilă”
18 Ianuarie 2024
Miercuri, 14 februarie 2024, Ministrul Educației, Ligia
Deca, a avut o întrevedere cu omologul său Miguel Cardona, Secretar pentru
Educație al Statelor Unite, și Cindy Marten, Secretar Adjunct, alături de
Excelența Sa Domnul Andrei Muraru, Ambasadorul României în SUA.
În cadrul întrevederii, ministrul Ligia Deca a subliniat eforturile făcute de Guvernul României pentru creșterea istorică a bugetului pentru educație în vederea aplicării noilor legi de resort. Omologii americani au apreciat în mod special creșterea salarială acordată profesorilor, considerând-o esențială atât pentru a-i susține să limiteze efectele pe termen lung ale pandemiei, cât și pentru a crește atractivitatea profesiei didactice.
De asemenea, s-a discutat în principal despre politicile și programele celor două țări privind formarea abilităților de literație și creșterea stării de bine a elevilor.
În ceea ce privește literația, partea americană a subliniat importanța intervențiilor timpurii, a formării profesorilor și a mentoratului. A fost dat exemplul statului San Diego, unde performanța elevilor de clasa a VIII-a la lectură a avut o creștere importantă în ultimii ani. Intervenția a constat în formarea profesorilor și activități de mentorat privind dezvoltarea abilităților de scris-citit ale tuturor elevilor, cu un accent special pe elevii din familii de imigranți sau cu un nivel scăzut de educație.
Referitor la creșterea stării de bine a elevilor, partea americană a subliniat faptul că recomandările federale se concentrează pe încurajarea unui climat sigur, primitor și de susținere în școală. De asemenea, la nivel federal, se promovează și s-au construit resurse pentru identificarea semnelor de violență și pentru intervenția timpurie în echipe multidisciplinare.
Alte teme abordate în discuții au fost incluziunea copiilor refugiați în școlile românești, strategii de combatere a antisemitismului, educația media, evaluările standardizate și integrarea tehnologiei în activitatea didactică. Partea americană a apreciat încă o dată eforturile statului român de a interveni cu promptitudine și determinare pentru asigurarea dreptului la educație al elevilor din Ucraina.
„Vom continua comunicarea cu omologii americani, ne confruntam cu provocări similare pe mai multe paliere și cred că împreună putem identifica soluții eficiente”, a declarat ministrul Educației, Ligia Deca.
În cadrul întrevederii, ministrul Ligia Deca a subliniat eforturile făcute de Guvernul României pentru creșterea istorică a bugetului pentru educație în vederea aplicării noilor legi de resort. Omologii americani au apreciat în mod special creșterea salarială acordată profesorilor, considerând-o esențială atât pentru a-i susține să limiteze efectele pe termen lung ale pandemiei, cât și pentru a crește atractivitatea profesiei didactice.
De asemenea, s-a discutat în principal despre politicile și programele celor două țări privind formarea abilităților de literație și creșterea stării de bine a elevilor.
În ceea ce privește literația, partea americană a subliniat importanța intervențiilor timpurii, a formării profesorilor și a mentoratului. A fost dat exemplul statului San Diego, unde performanța elevilor de clasa a VIII-a la lectură a avut o creștere importantă în ultimii ani. Intervenția a constat în formarea profesorilor și activități de mentorat privind dezvoltarea abilităților de scris-citit ale tuturor elevilor, cu un accent special pe elevii din familii de imigranți sau cu un nivel scăzut de educație.
Referitor la creșterea stării de bine a elevilor, partea americană a subliniat faptul că recomandările federale se concentrează pe încurajarea unui climat sigur, primitor și de susținere în școală. De asemenea, la nivel federal, se promovează și s-au construit resurse pentru identificarea semnelor de violență și pentru intervenția timpurie în echipe multidisciplinare.
Alte teme abordate în discuții au fost incluziunea copiilor refugiați în școlile românești, strategii de combatere a antisemitismului, educația media, evaluările standardizate și integrarea tehnologiei în activitatea didactică. Partea americană a apreciat încă o dată eforturile statului român de a interveni cu promptitudine și determinare pentru asigurarea dreptului la educație al elevilor din Ucraina.
„Vom continua comunicarea cu omologii americani, ne confruntam cu provocări similare pe mai multe paliere și cred că împreună putem identifica soluții eficiente”, a declarat ministrul Educației, Ligia Deca.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 14 Februarie 2024
Miercuri, 07 Februarie 2024
Duminică, 04 Februarie 2024
Marţi, 13 Februarie 2024
Marţi, 13 Februarie 2024
Marţi, 13 Februarie 2024
Duminică, 11 Februarie 2024
Luni, 05 Februarie 2024
Joi, 01 Februarie 2024