Poliția Rutieră va schimba Loganul cu BMW. Ce le va lipsi, în continuare, autospecialelor

312
Poliția Rutieră va schimba Loganul cu BMW. Ce le va lipsi, în continuare, autospecialelor - rutieraloganbmw2-1663608937.jpeg

Articole de la același autor

La nivelul Poliției Române a fost desfășurată o licitație în vederea contractării, în cadrul proiectului „Dezvoltarea unui sistem mixt mobil de monitorizare a traficului rutier privind încălcarea regulilor de circulație”, finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare (P.O.I.M.) axa 2.5, a unui număr de 600 de autospeciale de poliție destinate specialității Rutieră. Potrivit sindicaliștilor de la Sindicatul Europol, singura marcă de mașină care corespunde specificațiilor tehnice cerute în proiect este BMW.

„Revenind la procedura de achiziție, pe data de 12 septembrie 2022, IGPR semnează și primul contract subsecvent, la mai puțin de o lună după semnarea acordului cadru. Astfel, reprezentantul BMW România va trebui să livreze în maximum 270 de zile (așa cum prevede caietul de sarcini) 100 de autospeciale cu următoarele caracteristici și dotări: categoria M1;

combustibil benzină, cilindree min. 1900 cm3; motor min. 4 cilindri, min. 130 kW, min. 290 Nm cuplu; transmisie 4×4 permanent, cutie automată min. 8+1 trepte; un set roți cu pneuri de vară și unul cu pneuri de iarnă; roată de rezervă + cric + cheie roți; volan reglabil pe două direcții cu comenzi montate pe el incluse; ABS, ESP, ASR; viteza maximă – min. 210 km/h; accelerație de la 0 la 100 km/h – max. 8 secunde; 5 locuri; culoare alb + inscripționare specifică”, au arătat sindicaliștii.

În schimb, sindicaliștii arată că „în continuare nu se cere șasiu întărit, nu se cer accesorii specifice muncii din dotare (lumini suplimentare montate, compartimentare separată pentru persoanele conduse la sediu, compartimentare separată în portbagaj pt accesorii specifice etc.), ci pur și simplu un autoturism «chior»”.

„Degeaba încearcă specialiștii din IGPR să ia ochii opiniei publice cu autoturisme de marcă, dacă, la primul drum cu un conducător auto aflat în stare de ebrietate, acesta din urmă începe să dea cu picioarele și capul în polițiștii din «autospecială», îi va scuipa sau își va face nevoile fiziologice în ea, întrucât, în final, concluzia va fi una singură – «autospecialele» nu își vor demonstra utilitatea pentru munca de poliție din segmentul stradal”, au mai subliniat sindicaliștii din Poliție. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.2082 secunde