Universitari constănțeni, la conferința educațională internațională „Digital Marketing Day” de la Viena
850
Articole de la același autor
Premieră în județul Constanța. Primul centru de testare gratuită a personalității și vocației copiilor
26 Octombrie 2023
Elevi ai Școlii "Nicolae Tonitza", în vizită la redacția "Cuget Liber"
25 Octombrie 2023
Vernisajul expoziției de pictură și scenografie Hristofenia Cazacu, la Muzeul de Artă
28 Octombrie 2023
La Viena, în Austria, a avut loc, recent, conferința
internațională „Digital Marketing Day”, la care au participat și reprezentanți
ai Universității „Ovidius”, activitate realizată în cadrul proiectului
„Extinderea strategiei de internaționalizare și creșterea vizibilității
Universității Ovidius din Constanța prin acțiuni de promovare în plan
internațional ca universitate multiculturală comprehensivă” (ESPERO II).
La manifestare au participat mai mult de 45 de specialiști în domeniul relațiilor internaționale și marketingului educațional, din peste 15 țări, printre care: Austria, Belgia, Cehia, Germania, Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, România, Norvegia, Suedia s.a..
„În cadrul evenimentului au fost prezentate subiecte cu privire la promovarea instituțiilor de învățământ superior în mediul online, cu scopul de a recruta studenți internaționali. Un instrument care a început să prindă din ce în ce mai mult contur este reprezentat de utilizarea videoclipurilor de promovare realizate de studenți, în rol de ambasadori, sub formă de reels-uri sau promovate pe diferite canale ale rețelelor de socializare, precum TikTok. De asemenea, în timpul conferinței au fost realizate o serie de demonstrații despre modul în care inteligența artificială, prin instrumente precum Chat GPT, poate contribui la crearea unor conținuturi care pot fi utilizate în campaniile de promovare a programelor de studii, în vederea atragerii viitorilor studenți”, a precizat prof. univ. dr. Cristina Duhnea, directorul proiectului.
Proiectul ESPERO II, cod CNFIS-FDI-2023-F-0538, are o valoare totală de 306.000 lei și este unul dintre cele șapte proiecte ale UOC, finanțate de Ministerul Educației prin Fondul de Dezvoltare Instituțională.
La manifestare au participat mai mult de 45 de specialiști în domeniul relațiilor internaționale și marketingului educațional, din peste 15 țări, printre care: Austria, Belgia, Cehia, Germania, Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, România, Norvegia, Suedia s.a..
„În cadrul evenimentului au fost prezentate subiecte cu privire la promovarea instituțiilor de învățământ superior în mediul online, cu scopul de a recruta studenți internaționali. Un instrument care a început să prindă din ce în ce mai mult contur este reprezentat de utilizarea videoclipurilor de promovare realizate de studenți, în rol de ambasadori, sub formă de reels-uri sau promovate pe diferite canale ale rețelelor de socializare, precum TikTok. De asemenea, în timpul conferinței au fost realizate o serie de demonstrații despre modul în care inteligența artificială, prin instrumente precum Chat GPT, poate contribui la crearea unor conținuturi care pot fi utilizate în campaniile de promovare a programelor de studii, în vederea atragerii viitorilor studenți”, a precizat prof. univ. dr. Cristina Duhnea, directorul proiectului.
Proiectul ESPERO II, cod CNFIS-FDI-2023-F-0538, are o valoare totală de 306.000 lei și este unul dintre cele șapte proiecte ale UOC, finanțate de Ministerul Educației prin Fondul de Dezvoltare Instituțională.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 20 Octombrie 2023
Joi, 19 Octombrie 2023
Miercuri, 18 Octombrie 2023
Luni, 16 Octombrie 2023
Universitatea „Ovidius” organizează cea mai mare competiție de antreprenoriat studențesc din regiune
Luni, 09 Octombrie 2023
Joi, 05 Octombrie 2023
Miercuri, 04 Octombrie 2023
Luni, 02 Octombrie 2023
Joi, 21 Septembrie 2023
Luni, 18 Septembrie 2023