Frumuseţile României, promovate la Târgul Internaţional de Turism „World Travel Market” de la Londra
190
Articole de la același autor
Documentar CFR Infrastructură. Prima Gară din Constanţa, sursă permanentă de accidente
27 Octombrie 2023
Documentar: 27 septembrie 1909 - inaugurarea oficială a Portului Constanţa
27 Septembrie 2023
Documentar CFR Infrastructură Constanţa. Proiectul liniei ferate ce urma să lege Muntenia de Dobrogea şi al podului feroviar de la Giurgeni
22 Septembrie 2023
Documentar CFR Infrastructură Constanţa: 128 de ani de la inaugurarea Podului Anghel Saligny
14 Septembrie 2023
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) este prezent la Târgul Internaţional de Turism „World Travel Market” (WTM) de la Londra, desfăşurat în format Business-to-Business (B2B), în perioada 6 - 8 noiembrie.
„Pe lângă generarea de afaceri directe, această manifestare expoziţională cu tradiţie oferă o oportunitate importantă pentru promovarea destinaţiei turistice România”, se arată într-un comunicat de presă transmis de minister.
Pavilionul naţional, organizat de MEAT, este gazda a 40 de co-expozanţi din rândul agenţiilor de turism, asociaţiilor, patronatelor şi organizaţiilor profesionale de profil. Sunt prezente, totodată, unele dintre cele mai active Organizaţii de Management al Destinaţiei (OMD), precum şi reprezentanţi ai autorităţilor publice locale.
Pe durata celor trei zile de manifestare expoziţională, fiecare co-expozant beneficiază de un spaţiu de întâlniri, amenajat special pentru o promovare eficientă în cadrul întâlnirilor B2B. De asemenea, standul României dispune de o zonă de conferinţe cu 16 locuri, unde vor fi susţinute 10 prezentări ce vor acoperi diverse aspecte ale ofertei locale, precum produsele de tip city break, serviciile SPA şi balneo sau turismul medical.
„Pe lângă generarea de afaceri directe, această manifestare expoziţională cu tradiţie oferă o oportunitate importantă pentru promovarea destinaţiei turistice România”, se arată într-un comunicat de presă transmis de minister.
Pavilionul naţional, organizat de MEAT, este gazda a 40 de co-expozanţi din rândul agenţiilor de turism, asociaţiilor, patronatelor şi organizaţiilor profesionale de profil. Sunt prezente, totodată, unele dintre cele mai active Organizaţii de Management al Destinaţiei (OMD), precum şi reprezentanţi ai autorităţilor publice locale.
Pe durata celor trei zile de manifestare expoziţională, fiecare co-expozant beneficiază de un spaţiu de întâlniri, amenajat special pentru o promovare eficientă în cadrul întâlnirilor B2B. De asemenea, standul României dispune de o zonă de conferinţe cu 16 locuri, unde vor fi susţinute 10 prezentări ce vor acoperi diverse aspecte ale ofertei locale, precum produsele de tip city break, serviciile SPA şi balneo sau turismul medical.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 02 Noiembrie 2023
Vineri, 20 Octombrie 2023
Marţi, 17 Octombrie 2023
Joi, 12 Octombrie 2023
Miercuri, 04 Octombrie 2023
Duminică, 01 Octombrie 2023
Miercuri, 01 Noiembrie 2023
Sâmbătă, 28 Octombrie 2023
Vineri, 20 Octombrie 2023
Vineri, 06 Octombrie 2023