Contract de 5 milioane de euro pentru reabilitarea podului peste Canalul Poarta Albă - Midia Năvodari
208
Articole de la același autor
Fantome şi şobolani în loc de trenuri de marfă! Tunelul Palas, „bulgărele de aur” neexploatat
21 Ianuarie 2024
Reprezentanţi ai Ambasadei Republicii Kazahstan în România, vizită la CCINA Constanţa
16 Ianuarie 2024
Parteneriat CCINA - ISJ Constanţa, pentru promovarea învăţământului dual
22 Februarie 2024
Şcoli reabilitate, drumuri modernizate! Contracte de milioane din bani publici, la Constanţa
17 Ianuarie 2024
La orizont, criza alimentară. „Prelungirea plafonării adaosului comercial este catastrofală!”
18 Ianuarie 2024
Asocierea Geiger Transilvania SRL - Pod-Proiect SRL a fost desemnată câştigătoarea contractului în valoare de 21,43 milioane de lei, fără TVA (aproximativ 5 milioane de euro, TVA inclus), pentru reabilitarea podului peste Canalul Poarta Albă - Midia Năvodari, a anunţat directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol.
Podul este situat pe DN22C, la km 38+002, iar durata contractului, finanţat prin fonduri europene nerambursabile, este de 15 luni, din care patru luni pentru proiectare şi 11 luni pentru execuţia lucrărilor.
„Semnarea contractului va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestaţii, respectiv după soluţionarea acestora”, a explicat directorul general Cristian Pistol.
Podul, construit în anul 1987, are o lungime de aproximativ 214 metri şi necesită lucrări de reabilitare, atât la suprastructură, cât şi la infrastructură.
XXX
O echipă de la Administraţia Canalelor Navigabile (CN ACN) SA Constanţa a participat, timp de două zile, la Budapesta (Ungaria), la o serie de întâlniri între cei 20 de parteneri din 13 ţări europene din cadrul proiectului RIS COMEX 2.
„COMEX 2 se bazează pe succesul extraordinar al proiectului RIS COMEX în care s-a realizat platforma RIS europeană comună EuRIS, ce oferă date referitoare la şenalul navigabil, infrastructură, trafic şi transport ca punct unic de acces pentru toate tipurile de utilizatori de căi navigabile interioare. COMEX 2 va aborda optimizarea CEERIS şi, după caz, a altor sisteme şi aplicaţii de raportare electronică şi va pune accentul pe interconectarea acestora pentru a promova principiul «raportarea o singură dată» în cadrul transportului pe căi navigabile interioare europene. Acest lucru include cu siguranţă şi cadrul juridic necesar pentru schimbul internaţional de date conexe.
Temele ce au fost abordate în cadrul întâlnirilor au fost: managementul datelor de referinţă puse la dispoziţie pentru a fi accesate cu ajutorul platformelor EURIS, respectiv CEERIS; aplicaţia Notice to Skippers şi evoluţia tehnică a serviciilor RIS”, au transmis reprezentanţii companiei.
Podul este situat pe DN22C, la km 38+002, iar durata contractului, finanţat prin fonduri europene nerambursabile, este de 15 luni, din care patru luni pentru proiectare şi 11 luni pentru execuţia lucrărilor.
„Semnarea contractului va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestaţii, respectiv după soluţionarea acestora”, a explicat directorul general Cristian Pistol.
Podul, construit în anul 1987, are o lungime de aproximativ 214 metri şi necesită lucrări de reabilitare, atât la suprastructură, cât şi la infrastructură.
XXX
O echipă de la Administraţia Canalelor Navigabile (CN ACN) SA Constanţa a participat, timp de două zile, la Budapesta (Ungaria), la o serie de întâlniri între cei 20 de parteneri din 13 ţări europene din cadrul proiectului RIS COMEX 2.
„COMEX 2 se bazează pe succesul extraordinar al proiectului RIS COMEX în care s-a realizat platforma RIS europeană comună EuRIS, ce oferă date referitoare la şenalul navigabil, infrastructură, trafic şi transport ca punct unic de acces pentru toate tipurile de utilizatori de căi navigabile interioare. COMEX 2 va aborda optimizarea CEERIS şi, după caz, a altor sisteme şi aplicaţii de raportare electronică şi va pune accentul pe interconectarea acestora pentru a promova principiul «raportarea o singură dată» în cadrul transportului pe căi navigabile interioare europene. Acest lucru include cu siguranţă şi cadrul juridic necesar pentru schimbul internaţional de date conexe.
Temele ce au fost abordate în cadrul întâlnirilor au fost: managementul datelor de referinţă puse la dispoziţie pentru a fi accesate cu ajutorul platformelor EURIS, respectiv CEERIS; aplicaţia Notice to Skippers şi evoluţia tehnică a serviciilor RIS”, au transmis reprezentanţii companiei.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 05 Februarie 2024
Joi, 11 Ianuarie 2024
Vineri, 15 Decembrie 2023
Miercuri, 29 Noiembrie 2023
Marţi, 28 Noiembrie 2023
Vineri, 24 Noiembrie 2023
Miercuri, 22 Noiembrie 2023
Miercuri, 22 Noiembrie 2023
Marţi, 14 Noiembrie 2023
Vineri, 10 Noiembrie 2023